3 timers workshop – Prioritering
Kend de nødvendige refleksioner der skal til for at få den kvalitet og den tid du ønsker dig……
En lettere prioritering i hverdagen
Måske kender du det at du gerne vil levere god kvalitet, tiden er knap og du ikke har lyst til at høre kommentarer om blot at levere til et 7 tal…… for selvom du er superkompetent kan det godt være en udfordring at få tid, ambitioner og opgaver til at gå op i en højere enhed. Dette er en af de kendte udfordringer for mange kompetente ansatte med stor frihed i hverdagen – med stor selvledelse.
Selvledelse har også altid været et vilkår i mange år for entusiastiske fagprofessionelle, der elsker deres fag. I takt med at opgave mængden bliver stadig mere kompleks, stadig større og der ikke kommer flere hænder bliver behovet for at gentænke selvledelse.
En 3 timers eftermiddagsworkshop med inspiration, værktøjer og refleksion over egen virkelighed.
Indhold:
Denne introduktion er en blanding af oplæg, diskussion, erfaringsudveksling, fælles refleksion. Du hører både gode og mere uheldige eksempler fra virksomheder.
· Prioritering – udfordringer og tilhørende værktøjer
· Introduktion til selvledelse
· Kende de 5 delroller, man har som selvleder.
·
Refleksion over egne delroller og deres betydning i egn hverdag.
· Inspiration til nye måder at bruge sin leder på.
· Nye refleksioner om egen selvledelse og fællesskab.
Efter denne introduktion vil deltagerne:
Forstå sin prioritering og sin selvledelse på en ny måde. Man vil få en hverdag med overblik, effektiv eksekvering af opgaver, luft i kalenderen og god samvittighed hele ugen og når du slipper arbejdet for at gå hjem.